A lot of mornings, this is what one can see from my window, the kitchen or livingroom window or also from under the shower (oh dear, morning routine entertainment). Minus leafs 5 1/2 months of the year.
A lot of mornings, this is what one can see from my window, the kitchen or livingroom window or also from under the shower (oh dear, morning routine entertainment). Minus leafs 5 1/2 months of the year.
Categories olympus xa, sweden
My name is Stephanie.
I´m a photographer and live in Stockholm, Sweden.
This is my photo journal, so far mostly film photographs taken with an old Olympus XA and the occasional digital picture.
Haftungshinweis: trotz sorgfältiger inhaltlicher Kontrolle übernehme ich keine Haftung für die Inhalte externer Links. Für den Inhalt verlinkter Seiten sind ausschließlich die Betreiber verantwortlich.
Urheberrecht:Alle Rechte vorbehalten. Alle Texte, Bilder und Grafiken unterliegen dem Urheberrecht und anderen Gesetzen zum Schutz geistigen Eigentums. Sie dürfen ohne ausdrückliche, schriftliche Erlaubnis weder für Handelszwecke oder zur Weitergabe kopiert, verändert noch auf anderen Websites verwendet werden.
0 Comments:
Post a Comment